Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto, REAT2515, Helsinki

180 osaamispistettä

Ilmainen osallistuminen

Peruutusehdot

Peruutus- ja keskeytysehdot löydät osoitteesta https://jollas.fi/tutkintokoulutukset/

Ilmoittautumisaika

10.10.2024 - 31.1.2025

KOULUTUKSEEN HAKUAIKA: 18.11.2024-31.1.2025

Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto

Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto mahdollistaa osaamisen kehittämisen työuran eri vaiheissa. Tutkinnon perusteisiin voit tutustua täällä: ePerusteet

Tutkinto on suunnattu kaupan alan asiantuntijatehtävissä työskenteleville henkilöille, kuten Ruokatorien tuoteryhmävastaaville tai vastuumyyjille, joilla on vahva halu kehittää itseään ruokamyynnin ammattilaisena. Tutkinnon suoritettuaan opiskelija voi työskennellä erilaisissa vaativissa liiketoiminnan asiantuntijatehtävissä kaupan alalla sekä myynnin että valikoimatyön kehittämistehtävissä esimerkiksi Ruokatorilla / palvelutiskeillä.

Jollas Instituutissa ammatillista koulutusta opiskellaan oppisopimuksella.

Kehittyäkseen opiskelija tarvitsee tuekseen motivoituneen työpaikkaohjaajan ja esihenkilön, jotka mahdollistavat oppimisen ja edistymisen työpaikalla. Jollas Instituutissa ammatillista koulutusta opiskellaan oppisopimuksella. Oppisopimus edellyttää työsopimusta ja työtunteja pitää olla vähintään 25 h / viikko.

Lähiopetuksen sijainti ja lähiopetuspäivien ajankohdat

Tutkintoon liittyvä lähiopetus toteutetaan Helsingissä. Tutkintoon sisältyvien valmennuspäivien määrä riippuu esimerkiksi opiskelijan jo hankkimasta osaamisesta työelämässä. Tarkempi aikataulu sovitaan jokaisen tutkintoon valitun kanssa henkilökohtaisen kehityssuunnitelman (HOKS) laatimisen yhdessä.

Lähiopetuksen ajankohdat

Valmennus alkaa 18.3.2025. Muut lähiopetusta koskevat asiat sovitaan osana koulutuksen henkilökohtaistamista.

Hakuaika 18.11.2024 – 31.1.2025Hakijoihin otetaan yhteyttä viimeistään 2 viikon kuluessa hakuajan päättymisestä

Lisätietoja koulutuksesta voit pyytää koulutuksen yhteyshenkilöltä

Jollas pidättää oikeuden muutoksiin.

Tiedustelut

Mira Laaksonen

mira.laaksonen@sok.fi

Asiasanat