Lähiesimiestyön ammattitutkinto, LÄHI2358, Joensuu

150 osaamispistettä

Ilmainen osallistuminen

Peruutusehdot

Peruutus- ja keskeytysehdot löydät osoitteesta https://jollas.fi/tutkintokoulutukset/

Hakeutumisaika

14.4.2024 - 31.5.2024
Hakeudu tästä

KOULUTUKSEN HAKUAIKA

15.4.-31.5.2024

Lähiesimiestyön ammattitutkinto

Lähiesimiestyön ammattitutkinto mahdollistaa osaamisen kehittämisen työuran eri vaiheissa. Tutkinnon perusteisiin voit tutustua täällä: ePerusteet

Tutkinto on suunnattu aloitteleville esihenkilöille, esihenkilötyöhön siirtyville sekä vuoroesimiehille, jotka toimivat lähiesimiehenä vastaten operatiivisesta toiminnasta, ilman tulosvastuuta. Tutkinnon suorittaminen edellyttää työskentelyä tehtävissä, joissa ohjataan ja johdetaan työryhmän työskentelyä. Valmennus antaa hyvät valmiudet sekä uralla etenemiseen että jatko-opintoihin esihenkilötehtäviin siirtyville, lähiesimiehenä toimiville sekä työryhmän tai tiimin vetäjille. Tutkinto soveltuu esimerkiksi vuoropäälliköille, vuoromestareille, palvelupäälliköille, myynninohjaajalle, vastuumyyjille, kassavastaaville ja apulaismyymäläpäälliköille.

Kehittyäkseen opiskelija tarvitsee tuekseen motivoituneen työpaikkaohjaajan ja esihenkilön, jotka mahdollistavat oppimisen ja edistymisen työpaikalla. Jollas Instituutissa ammatillista koulutusta opiskellaan oppisopimuksella. Oppisopimus edellyttää työsopimusta ja työtunteja pitää olla vähintään 25 h / viikko.

Tutkintoon liittyvä lähiopetus toteutetaan Joensuussa. Tutkintoon sisältyvien valmennuspäivien määrä riippuu esimerkiksi opiskelijan jo hankkimasta osaamisesta työelämässä. Tarkempi aikataulu sovitaan jokaisen tutkintoon valitun kanssa henkilökohtaisen kehityssuunnitelman (HOKS) laatimisen yhdessä.

Hakijoihin otetaan yhteyttä viimeistään 2 viikon kuluessa hakuajan päättymisestä.

Koulutuksen lähijaksot:

1. jakso 2.-3.10.2024